Zajęcia dodatkowe 2019/2020

Gwiazdką oznaczono zajęcia dodatkowo płatne.
Tabelę można sortować (wg nazwisk, dni, nazwy zajęć), klikając nazwę kolumny w nagłówku tabeli.
Uwaga! W bieżącym tygodniu wykaz zajęć może ulegać niewielkim zmianom.

Nazwa zajęćOsoba prowadzącaDla klasOpisDzieńGodz.
Bezpieczeństwo i samoobrona*Brandeburski Daniel5,6,7,8Uczymy, jak radzić sobie w sytuacjach trudnych (na ulicy, w komunikacji miejskiej, w budynkach), przeplatając praktykę i trening z podstawami psychologii bezpieczeństwa. Pokazujemy jak nie stać się ofiarą, jak poradzić sobie w przypadku napadu. To forma praktycznego uzupełnienia „Edukacji dla bezpieczeństwa”. Kształtujemy bezpieczne postawy, wspomagamy rozwój psychofizyczny i pomagamy współdziałać w grupach rówieśniczych, uczymy także elementów survivalu.ŚR16:15-17:15
Canta y juegaLopez Fernandez Antonio1,2,3Celem zajęć jest rozwijanie zdolności komunikacyjnych w jęz. hiszpańskim poprzez gry, zabawy i śpiew.PN15:15-16:00
Canta y juegaLopez Fernandez Antonio1,2,3Celem zajęć jest rozwijanie zdolności komunikacyjnych w jęz. hiszpańskim poprzez gry, zabawy i śpiew.WT14:20-15:05
DELE*Lopez Fernandez Antonio4-8Przygotowanie do certyfikatu DELEŚR7:40-8:25
DELE*Lopez Fernandez Antonio6-8Przygotowanie do certyfikatu DELEPN7:40-8:25
Deportes en españolLopez Fernandez Antonio1,2,3Zajęcia sportowo-językoweCZ15:15-16:00
Deportes en españolLopez Fernandez Antonio4,5,6Zajęcia sportowo-językoweŚR15:15-16:00
Drugie życie rzeczyWojtczak Martyna2Zajęcia mają przede wszystkim sprawiać przyjemność i mieć charakter zabawy edukacyjnej. Zdobywanie wiedzy proekologicznej, która w życiu codziennym może przeobrazić rolkę po papierze toaletowym w lunetę pirata, albo pusty kubeczek po jogurcie zamieni w grzechotkę dla rodzeństwa. Wykorzystywanie rzeczy potocznie nazywanych śmieciami może okazać się świetną zabawą.WT14:20-15:05
ElektroFizykaPerchuć Michał7,8Kółko fizyczne ukierunkowane na zagadnienia związane z prądem elektrycznym i elektromagnetyzmem: podstawy elektrotechniki i elektroniki. Teoria, praktyka (samodzielne wykonywanie obwodów, lutowanie), sporo matematyki.ŚR15:15-16:15
Figle MatematyczneRymuszka Lidia1 Na zajęciach stworzymy m. in.: gry, przestrzenne modele zwierząt i stwory z kwadratowych kartek. Kubeczki jednorazowe wykorzystamy do zbudowania najwyższej wieży, a z plasteliny i wykałaczek zrobimy konstrukcje przestrzenne. Będzie dużo śmiechu, świetnej zabawy i emocji.ŚR14:20-15:05
Fun with wordsJanczak-Hulewicz Małgorzata4Zajęcia mają na celu rozwój sprawności mówienia oraz poszerzenie zasobu słownictwa. Podczas spotkań korzystamy z gier językowych – zarówno w wersji planszowej, karcianej, jak i online. Do nauki wykorzystujemy nowoczesne technologie.CZ7:40-8:25
Fun with wordsJanczak-Hulewicz Małgorzata5Zajęcia mają na celu rozwój sprawności mówienia oraz poszerzenie zasobu słownictwa. Podczas spotkań korzystamy z gier językowych – zarówno w wersji planszowej, karcianej, jak i online. Tworzymy też własne zestawy. Do nauki wykorzystujemy nowoczesne technologie. Zajęcia są wymiennie z WDŻ.PT14:20-15:05
Go Code*Majewska Weronika1,2Na zajęciach korzystamy z aplikacji ScratchJr na tablety.
ScratchJr to język wprowadzający do programowania, stworzony z myślą o najmłodszych uczniach.
Dzieci tworzą własne interaktywne historie, animacje i gry, przesuwając i odpowiednio łącząc graficzne bloczki kodu.
Zajęcia prowadzi nauczyciel z przygotowaniem pedagogicznym i wieloletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi.
Pracujemy w małych grupach (5-9 osób), wszystkim uczestnikom zapewniamy tablety.
Szczegółowy program Kursu oraz więcej informacji o aplikacji ScratchJr znajdą Państwo na stronie www.gocode.edu.pl
Kurs obejmuje 20 spotkań po 60 minut.
Cena: 1095zł (płatne w trzech ratach po 365zł).
PT14:20-15:05
Go Code*Majewska Weronika3,4Na zajęciach korzystamy z tabletów i edukacyjnych robotów Dash. Roboty wyposażone są w liczne sensory, dzięki czemu reagują na głos, odnajdują przedmioty i wydają dźwięki. Dzieci samodzielnie programują zachowanie robota, w graficznym języku programowania Blockly.
Zajęcia prowadzi nauczyciel z przygotowaniem pedagogicznym i wieloletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi.
Pracujemy w małych grupach (5-9 osób), wszystkim uczestnikom zapewniamy tablety i roboty Dash.
Szczegółowy program Kursu oraz więcej informacji robotach Dash znajdą Państwo na stronie www.gocode.edu.pl
Kurs obejmuje 20 spotkań po 60 minut.
Cena: 1290zł (płatne w trzech ratach po 430zł).
PT15:15-16:00
ju-jitsu*Wyzińska Agnieszka1,2,3,4,5,6,7,8xPN15:15-16:00
ju-jitsu*Wyzińska Agnieszka1,2,3,4,5,6,7,8xCZ15:15-16:00
Judo*Ptaszyńska Małgorzata1,2,3,4xPT14:20-15:05
Judo*Ptaszyńska Małgorzata5,6,7,8xPT15:15-16:00
Judo*Ptaszyńska Małgorzata1,2,3,4,5,6xPN15:15-16:00
Kadra pływacka*Kisiel A. i M.2,3,4,5,6,7,8Zajęcia sportowe na pływalni.PN16:00-17:00
Kadra pływacka*Kisiel A. i M.4,5,6,7,8Zajęcia sportowe na pływalni.ŚR16:00-17:00
KID-1*Hulewicz Andrzej6Przygotowanie do certyfikatuCZ7:40-8:25
Klub podróżnikaSzajko-Magier Izabela4,5Celem zajęć jest poszerzenie wiedzy przyrodniczej. Pozwolą udoskonalić orientację na mapie i globusie. Poznając strefy krajobrazowe, odkrywając fascynujący świat roślin i zwierząt na każdym kontynencie, zbudujemy makiety, stworzymy przestrzenny model świata przyrody. Zgłębienie tajników geografii pozwoli lepiej zrozumieć otaczający nas świat.CZ14:20-15:20
Koło informatyczne CyberekStarzec Izabela3Zajęcia dotyczą nauki programowania. Korzystać będziemy z kursów na stronie www.godzinakodowania.org oraz aplikacji Pixblocks. Program kółka: podst. instrukcje, sekwencja – algorytmy liniowe, pętle, procedury.CZ14:20-15:05
Koło informatyczne KodekStarzec Izabela4,5Zajęcia dotyczą nauki programowania w środowisku Scratch . Program kółka: sekwencja – algorytmy liniowe, pętle – duszek powtarza czynności, warunki – algorytmy nieliniowe, procedury, procedury w pętli, zmienne, tworzenie własnych animacji i gier.PT14:20-15:05
Koło kulinarneWocial Anna1,2,3,4,5,6,7,8Koło kulinarne to dla dzieci dobra zabawa i wielka kulinarna przygoda , której efektem są nowe umiejętności i pyszne dania.PN15:15-16:45
Koło kulinarneWocial Anna1,2,3,4,5,6,7,8Koło kulinarne to dla dzieci dobra zabawa i wielka kulinarna przygoda , której efektem są nowe umiejętności i pyszne dania.WT15:15-16:45
Koło kulinarneWocial Anna1,2,3,4,5,6,7,8Koło kulinarne to dla dzieci dobra zabawa i wielka kulinarna przygoda , której efektem są nowe umiejętności i pyszne dania.PT15:50-17:20
Koło plastyczneWocial Anna4,5,6Koło plastyczne doskonale wpływa na rozwój umiejętności manualnych. Odkrywa talenty, nowe pasje i umiejętności. Stymuluje uczestników do twórczego działania, rozwijania kreatywność i pomysłowość.PT14:20-15:50
Koło Przyjaciół św. FranciszkaSiostra Dagmara1,2,3,4Przyjaciele św. Franciszka żyją w przyjaźni ze stworzonym światem, kochają i szanują wszystkie stworzenia.Dbają o przyrodę.Idą przez życie czyniąc dobro i żyjąc z innymi w pokoju.Są radośni i wdzięczni.Zauważają potrzebujących pomocy. Pogłębiają swoją wiarę i przyjaźń z Jezusem przez modlitwę, czytanie Pisma Świętego, śpiew i taniec. Poznają świętych i spotykają się z ciekawymi przyjaciółmi Jezusa. Jeśli chcesz zostać przyjacielem św. Franciszka i uczynić świat lepszym i piękniejszym - zapraszam serdecznie! WT15:15-16:15
KonsultacjeStawska Anna7,8Pomoc dodatkowa z chemii i biologii, po wcześniejszym uzgodnieniu.ŚR7:40-8:25
Konsultacje - język polskiBiałek Małgorzata4xCZ7:40-8:25
Konsultacje - język polskiBiałek Małgorzata5,8xPT7:40-8:25
Konsultacje z biologiiGrącka Ewa8Pomoc dodatkowa z chemii, po wcześniejszym umówieniu.CZ7:40-8:25
Konsultacje z chemiiGrącka Ewa7,8Pomoc dodatkowa z chemii, po wcześniejszym umówieniu.PN7:40-8:25
Konsultacje z fizykiPerchuć Michał7,8Pomoc dodatkowa z fizyki, po wcześniejszym umówieniu.WT7:40-8:25
Konsultacje z geografiiSzajko-Magier Izabela5,6,7,8Pomoc dodatkowa z geografii, po wcześniejszym umówieniu.PT7:40-8:25
Konsultacje z przyrodySzajko-Magier Izabela4Pomoc dodatkowa z przyrody, po wcześniejszym umówieniu.CZ7:40-8:25
Konwersacje z native speakerem*Bołdak Jennifer5Podczas zajęć poruszamy tematy bliskie młodzieży i zagadnienia kulturowe dotyczące życia w Wielkiej Brytanii. Pracujemy metodami komunikatywnymi. Uczniowie prezentują wybrane tematy, rozwiązują problemy i reagują w typowych sytuacjach komunikacyjnych, zdobywając pewność siebie, rozwijając sprawność mówienia i poszerzając zakres słownictwa.PN15:15-16:00
Konwersacje z native speakerem*Bołdak Jennifer6Podczas zajęć poruszamy tematy bliskie młodzieży i zagadnienia kulturowe dotyczące życia w Wielkiej Brytanii. Pracujemy metodami komunikatywnymi. Uczniowie prezentują wybrane tematy, rozwiązują problemy i reagują w typowych sytuacjach komunikacyjnych, zdobywając pewność siebie, rozwijając sprawność mówienia i poszerzając zakres słownictwa.PT14:20-15:05
Kreatywne majsterkowanieDąbrowska E.Katarzyna2,3,4Zajęcia techniczne w postaci warsztatów twórczych przeznaczone dla uczniów kreatywnych i z pasją, lubiących eksperymentować. W programie praca z drewnem, papierem, tkaniną, metalem i tworzywami sztucznymi.PN14:20-15:50
Kreatywne majsterkowanieDąbrowska E.Katarzyna2,3,4Zajęcia techniczne w postaci warsztatów twórczych przeznaczone dla uczniów kreatywnych i z pasją, lubiących eksperymentować. W programie praca z drewnem, papierem, tkaniną, metalem i tworzywami sztucznymi.WT15:15-16:45
Let’s singZawidzka-Rynduch Agnieszka1,2,3,4,5Zajęcia muzyczno-językowe , na których poznajemy tajniki poprawnego śpiewania pod względem intonacji, dykcji i prawidłowego oddechu. Śpiewamy piosenki w języku angielskim, tworzymy akompaniament, głównie na instrumentach perkusyjnych niemelodycznych, a przede wszystkim świetnie się bawimy.PT14:20-15:05
Mała KumulacjaSzynwelski Łukasz4,5,6,7,8Celem zajęć jest rozwój fizyczny i motoryczny. Na zajęciach poznajemy różnego rodzaju gry i zabawy oraz gry zespołowe.PT15:05-16:05
MatświatBorucka Katarzyna5,6Zapewne większości z Was matematyka kojarzy się ze żmudnym rozwiązywaniem zadań. Nic bardziej mylnego. Chcecie dowiedzieć się, jakie wielościany można znaleźć w świecie kryształów, jak starożytne ludy wykorzystywały geometrię do budowy miast lub innych obiektów, co łączy miód i matematykę? Jeśli Was zaciekawiłam, to zapraszam na zajęcia.CZ14:20-15:20
Odkrywcy przyrodyGrącka Ewa1abDla kl.1ab. Zajęcia przyrodnicze prowadzone są metodami warsztatowymi. Celem jest rozbudzanie ciekawości przyrodniczej oraz wyposażenie dzieci w wiedzę umożliwiającą poznanie otaczającego ich świata. Mali badacze będą mieli okazję eksperymentować, mieszać mikstury, odkrywać zagadki i czerpać radość z odkrywania czegoś nowego.WT15:15
Odkrywcy przyrodyGrącka Ewa1cZajęcia przyrodnicze prowadzone są metodami warsztatowymi. Celem jest rozbudzanie ciekawości przyrodniczej oraz wyposażenie dzieci w wiedzę umożliwiającą poznanie otaczającego ich świata. Mali badacze będą mieli okazję eksperymentować, mieszać mikstury, odkrywać zagadki i czerpać radość z odkrywania czegoś nowego.CZ14:20
Odkrywcy przyrodyGrącka Ewa2abZajęcia przyrodnicze prowadzone są metodami warsztatowymi. Celem jest rozbudzanie ciekawości przyrodniczej oraz wyposażenie dzieci w wiedzę umożliwiającą poznanie otaczającego ich świata. Mali badacze będą mieli okazję eksperymentować, mieszać mikstury, odkrywać zagadki i czerpać radość z odkrywania czegoś nowego.ŚR14:20
Odkrywcy przyrodyGrącka Ewa3abZajęcia przyrodnicze prowadzone są metodami warsztatowymi. Celem jest rozbudzanie ciekawości przyrodniczej oraz wyposażenie dzieci w wiedzę umożliwiającą poznanie otaczającego ich świata. Mali badacze będą mieli okazję eksperymentować, mieszać mikstury, odkrywać zagadki i czerpać radość z odkrywania czegoś nowego.WT14:20
OrtofrajdaMakowska Małgorzata1W programie zajęć m.in.: zabawy, układanki i gry ortograficzne, wierszyki, rymowanki i piosenki utrwalające zasady ortograficzne, opowiadanie i tworzenie historyjek obrazkowych, poznawanie zasad komponowania wypowiedzi ustnych i pisemnych, tworzenie własnych książeczek.ŚR15:15-16:00
Piłka nożna*Rybacki Damian1,2,3,4,5Zajęcia z piłki nożnej odbywają się we wtorki w godzinach 16.15-17-45. Celem naszych zajęć jest rozbudzić miłość do piłki nożnej. Trenując przez zabawę rozwijamy nie tylko cechy motoryczne i techniczne, ale również umiejętność współpracy w grupie. Uczymy wytrwałości, odpowiedzialności, a także zdrowej, czystej rywalizacji. Podsumowując, nasze zajęcia to nie tylko piłka nożna.WT16:15-17:45
Plastyka dla smykaDąbrowska E.Katarzyna1,2,3Zajęcia twórcze, rozwijające kreatywność dzieci i umożliwiające poszerzanie pasji i zamiłowań artystycznych. To również doskonała przestrzeń do terapii manualnej. Przewidziane techniki pracy: ceramika, dekupaż, małe formy rzeźbiarskie, plastyczne techniki przestrzenne i inne zgodne z oczekiwaniami i możliwościami uczniów.ŚR15:15-16:45
Powtórzenie do egzaminu jęz. polskiBiałek Małgorzata8xxx
Powtórzenie do egzaminu matematykaBorucka Katarzyna8Zajęcie przygotowujące do egz. ósmoklasisty. Utrwalenie i usystematyzowanie wiadomości zdobytych w klasach 4-8, które zgodnie z podstawą programową będą obowiązywać na egzaminiexx
Praktyczna matematykaKocan Barbara4Czy matematykę można wykorzystać w codziennym życiu? - sprawdź. Rozwiązywanie zadań ukierunkowanych na zastosowanie wiedzy matematycznej w praktyce.CZ14:20-15:20
Przygotowania do konkursówRymuszka LidiaxxPT7:40-8:25
Przygotowanie do egzaminu Cambridge English Qualifications Pre A1 Starters*Sadłoń Anna3b gr.BPrzygotowanie do egzaminu pre A1 StartersCZ7:40-8:25
Przygotowanie do egzaminu Cambridge English Qualifications Pre A1 Starters*Zawidzka-Rynduch Agnieszka3a gr.BPrzyg. Do certyfikatu YLE StartersCZ14:20-15:05
Przygotowanie do egzaminu Cambridge English Qualifications Pre A1 Starters*Zawidzka-Rynduch Agnieszka3b gr.APrzygotowanie Do certyfikatu YLE StartersPN7:40-8:25
Przygotowanie do konkursówBorucka Katarzyna8Przygotowanie do konkursów i olimpiad z matematyki.PN7:40-8:25
Przygotowanie do konkursówDąbek EwaxPrzygotowanie do konkursów z języka polskiegoCZ7:40-8:25
Przygotowanie do konkursówGrącka Ewa8Przygotowanie do konkursów i olimpiad z chemii.ŚR16:15-17:00
Przygotowanie do konkursówHulewicz Andrzej4,5,6,7,8Zapoznanie ze specyfiką zadań konkursowych, powtarzanie słownictwa, rozwiązywanie zadań konkursowychPT7:40-8:25
Przygotowanie do konkursówJanczak-Hulewicz Małgorzata5Przygotowanie do konkursów i olimpiad z jęz. Angielskiego, poszerzenie słownictwa, poznanie i utrwalenie nowych struktur gramatycznych, rozbudzeniu ciekawości kulturowej poprzez omawianie wybranych zagadnień, dot. geografii, historii i tradycji krajów anglojęzycznych.WT7:40-8:25
Przygotowanie do konkursówJanczak-Hulewicz Małgorzata7Przygotowanie do konkursów i olimpiad z jęz. angielskiego, poszerzenie słownictwa, poznanie i utrwalenie nowych struktur gramatycznych, rozbudzeniu ciekawości kulturowej poprzez omawianie wybranych zagadnień, dot. Geografii, historii i tradycji krajów anglojęzycznych.PN7:40-8:25
Przygotowanie do konkursówKopczyńska Beata3axŚR7:40-8:25
Przygotowanie do konkursówSzajko-Magier Izabela8Przygotowanie do konkursów i olimpiad.ŚR7:40-8:25
Przygotowanie do konkursów polonistycznychBiałek MałgorzataxxŚR7:40-8:25
ReedukacjaMarcioch SaraxxPN14:20-16:50
ReedukacjaMarcioch SaraxxWT15:15-16:50
ReedukacjaMarcioch SaraxxŚR14:20-16:50
ReedukacjaMarcioch SaraxxCZ14:20-16:50
Reportaż multimedialny po niemieckuHulewicz Andrzej6,7,8Opracowujemy wybrane tematy, przygotowujemy reportaże wykorzystując narzędzia IT (Sway)ŚR7:40-8:25
RobotykaMichta Monika3Budowanie robotów z klocków LEGO Education WeDo 2.0 oraz ich programowanie. Zajęcia wspierają naukę algorytmicznego i logicznego myślenia oraz uczą blokowego języka programowania. Poprzez pracę w parach dzieci nabywają umiejętności współpracy, dzielenia się czy komunikacji.CZ14:20-16:20
RummikubFijałkowska Agata2Rummikub to emocjonująca gra matematyczno- logiczna polegająca na jak najszybszym wyłożeniu wszystkich kostek z liczbami. Poprzez zabawę gra kształtuje myślenie strategiczne, matematyczne a przede wszystkim logiczne. Manipulacja kostkami, układanie ich w przeróżne ciągi matematyczne doskonale uczy myślenia a także jest świetną zabawą.CZ15:10-15:55
ScrabbleGniazdowska-Bielik Danuta3Zajęcia rozwijają kompetencje i poprawność form gramatycznych języka polskiego. Uczą analizy, przewidywania sytuacji oraz spostrzegawczości i pomysłowości. Doskonalą umiejętności matematyczne. Kształtują zdrową rywalizację.PT14:20-15:05
Songs, games and storiesSadłoń Anna1Podczas zajęć dzieci poszerzają swoją znajomość języka angielskiego o nowe piosenki, gry i historyjki. Uczestnicy mają również możliwość utrwalenia materiału leksykalnego przy użyciu nowoczesnych technologii . W nauce wykorzystywane są wszystkie zmysły oraz naturalna ruchliwość dzieci.ŚR14:20-15:05
Songs, games and storiesSadłoń Anna1Podczas zajęć dzieci poszerzają swoją znajomość języka angielskiego o nowe piosenki, gry i historyjki. Uczestnicy mają również możliwość utrwalenia materiału leksykalnego przy użyciu nowoczesnych technologii . W nauce wykorzystywane są wszystkie zmysły oraz naturalna ruchliwość dzieci.PT14:20-15:05
Spiel und SpaßHulewicz Andrzej1,2,3Na zajęciach łączymy przyjemne z pożytecznym, tj. uczymy się przez zabawę. Za pomocą nowoczesnych technologii i internetowych platform utrwalamy słownictwo i poznajemy kulturę krajów niemieckojęzycznych.xx
Spiel und SpaßHulewicz Andrzej4,5,6,7,8Zasadą na zajęciach jest nauka przez zabawę. Wykorzystujemy nowoczesne technologie do efektywniejszej nauki.WT7:40-8:25
Starters*Bojarowska Agnieszka3a gr.APrzygotowanie do certyfikatu YLE StartersCZ14:20-15:05
Szachy* gr. początkującaKuźmicz Krystian1, 2Szachy są wspaniałą grą, która ma wiele zalet edukacyjnych. Doskonale
wpływają na rozwój intelektualny młodego człowieka, ucząc go logicznego
myślenia, strategii, umiejętności przewidywania. Ponadto szachy poprawiają
koncentrację, uczą zdrowej rywalizacji, pomagają w zarządzaniu czasem, a co
najważniejsze są wspaniałą rozrywką. Zajęcia prowadzi mistrz międzynarodowy p. Krystian Kuźmicz.

ŚR15:15-16:00
Szachy* gr. zaawansowanaKuźmicz Krystian2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Szachy są wspaniałą grą, która ma wiele zalet edukacyjnych. Doskonale
wpływają na rozwój intelektualny młodego człowieka, ucząc go logicznego
myślenia, strategii, umiejętności przewidywania. Ponadto szachy poprawiają
koncentrację, uczą zdrowej rywalizacji, pomagają w zarządzaniu czasem, a co
najważniejsze są wspaniałą rozrywką. Zajęcia prowadzi mistrz międzynarodowy p. Krystian Kuźmicz.

PN15:15-16:00
Świat teatruBiałek Małgorzata4.5Zajęcia przygotowują uczniów do odbioru sztuki oraz aktywnego uczestnictwa w kulturze. Dzieci poznają historię teatru, w praktyce zdobywają wiedzę na temat scenografii, rekwizytów i ruchu scenicznego oraz pracy aktora, reżysera czy scenografa, a także opracowują scenariusz przedstawienia i wspólnie przygotowują i wystawiają spektakl.CZ14:20-15:20
Tajemnice przyrodyGrącka Ewa6,7,8Zajęcia mają na celu rozwijanie zainteresowań uczniów poprzez angażowanie ich do samodzielnego przeprowadzania i analizowania doświadczeń chemicznych oraz rozwiązywania problemów teoretycznych z zakresu wybranych zagadnień z dziedziny chemii i nauk przyrodniczych.ŚR15:15-16:15
Wesołe nutkiObzejta Justyna1,2,3Celem zajęć jest rozwijanie komunikacji interpersonalnej poprzez muzykę, pamięci oraz ekspresji muzycznej. Podczas zajęć dzieci grają na instrumentach, dzięki różnorodnym zabawom uczą się uważności i współpracy.WT15:15-16:00
Wiedza o kulturzeDąbek Ewa6,7,8Zajęcia Wiedzy o kulturze pozwolą nam aktywnie uczestniczyć w ważnych wydarzeniach kulturalnych. Zastanowimy się nad rolą artysty i jego dzieł. Będziemy oglądać i recenzować wystawy, filmy i spektakle. Omówimy rolę muzyki i fotografii we współczesnym świecie. Efektem naszych działań będzie stworzenie galerii żywych obrazów.ŚR15:15-16:15
WitrażDąbrowska E.Katarzyna3,4,5,6,7,8Na zajęciach witrażowniczych uczniowie zapoznają się z technikami witrażu szklanego, głównie Tiffanyego, tworząc z kolorowych szkieł własne kompozycje płaskie i przestrzenne. Praca nad realizacją projektów jest indywidualna, a tempo dostosowane do umiejętności i możliwości manualnych uczniów.CZ14:20-15:50
WitrażDąbrowska E.Katarzyna3,4,5,6,7,8Na zajęciach witrażowniczych uczniowie zapoznają się z technikami witrażu szklanego, głównie Tiffanyego, tworząc z kolorowych szkieł własne kompozycje płaskie i przestrzenne. Praca nad realizacją projektów jest indywidualna, a tempo dostosowane do umiejętności i możliwości manualnych uczniów.CZ16:00-17:30
WolontariatFrańczuk Edyta5,6,7,8Wolontariusze odwiedzają podopiecznych świetlicy środowiskowej i domu dziecka. Uczestniczą w Balu Integracyjnym, Marzycielskiej Poczcie, Koderku i w akcji Spełnij Jedno Marzenie. Organizują kiermasze ciast i ozdób świątecznych. Porządkują miejsca pamięci na Powązkach i Kamionku. Praca w wolontariacie przyczynia się do twórczego spędzania czasu.xPo lekcjach
Wycieczki roweroweSzynwelski Łukasz1,2,3,4,5,6,7,8Wycieczki rowerowe dla uczniów, rodziców i nauczycieli - krajoznawcze i terenowe. Integracja uczniów, rodziców i nauczycieli.SB10:00
Zabawy matematyczneKopczyńska Beata3Zajęcia dla tych, którzy lubią liczyć, główkować i bawić się .Razem rozwiążemy różnorodne zadania matematyczne. Będziemy grali w karty matematyczne, łowili rybki, skakali na skakance, tworzyli gry planszowe, budowali wieże z klocków, rozwiązywali łamigłówki. Nie zabraknie rywalizacji, współdziałania w zespole i wesołej atmosfery.PN14:20-15:05
Zajęcia taneczne*Mrozińska-Smoiani Paulina1,2,3Na zajęciach poznawać będziemy podstawy stylu Hip-Hop i Street Dance. Nasze grupy chcemy rozwijać na najwyższym poziomie ruchowym i mentalnym, dlatego oprócz nauki tańca skupimy się na rozwoju osobistym, pewności siebie i umiejętności pracy w grupie. Naszym celem jest przygotowanie dzieci do występów na scenie oraz profesjonalnej przygody z tańcem. Pojedyncze zajęcia 25zł. Karnet 4 zajęć 80 zł. Karnet 8 zajęć 140 zł.PN15:15-16:00
Zajęcia taneczne*Mrozińska-Smoiani Paulina1,2,3Na zajęciach poznawać będziemy podstawy stylu Hip-Hop i Street Dance. Nasze grupy chcemy rozwijać na najwyższym poziomie ruchowym i mentalnym, dlatego oprócz nauki tańca skupimy się na rozwoju osobistym, pewności siebie i umiejętności pracy w grupie. Naszym celem jest przygotowanie dzieci do występów na scenie oraz profesjonalnej przygody z tańcem. Pojedyncze zajęcia 25zł. Karnet 4 zajęć 80 zł. Karnet 8 zajęć 140 zł.ŚR15:15-16:00
Zajęcia taneczne*Mrozińska-Smoiani Paulina4,5,6,7,8Na zajęciach poznawać będziemy podstawy stylu Hip-Hop i Street Dance. Nasze grupy chcemy rozwijać na najwyższym poziomie ruchowym i mentalnym, dlatego oprócz nauki tańca skupimy się na rozwoju osobistym, pewności siebie i umiejętności pracy w grupie. Naszym celem jest przygotowanie dzieci do występów na scenie oraz profesjonalnej przygody z tańcem. Pojedyncze zajęcia 25zł. Karnet 4 zajęć 80 zł. Karnet 8 zajęć 140 zł.WT15:15-16:00
Zajęcia wyrównawczeGniazdowska-Bielik Danuta 3bxPN7:40-8:25
Zajęcia wyrównawczeKopczyńska Beata3axWT7:40-8:25
Zajęcia wyrównawczeMakowska Małgorzata1bxCZ7:40-8:25
Zajęcia wyrównawczeRymuszka LidiaxxŚR7:40-8:25
Zespół muzyczny Hands upObzjeta Justyna5,6Kontynuacja projektu z poprzedniego roku szkolnego. Uczniowie poprzez grę w zespole uczą się współpracy, aranżacji i kompozycji.WT16:00-17:30